WIJ WERKEN MET CLAIRE
Dit betekent:
- altijd inzicht in werkzaamheden
- alle notities digitaal vastgelegd
- foto’s of video’s van eventueel meerwerk
- papierloos werken
- minder wachttijden
- direct toegang tot historie
- efficiënt
- helder
Met deze manier van werken kunnen wij je optimaal informeren over de status van je auto.
Mark legt je graag uit hoe het werkt:
“Elke monteur heeft zijn eigen iPad. Hierop kan hij de planning en alles in zien wat er is afgesproken met de klant. Bij een onderhoudsbeurt loopt de monteur een checklist na. Zijn er advies- of afkeurpunten, dan kan de monteur dit aanvinken op zijn iPad en hiervan een foto maken. Vervolgens bespreek ik de punten van de checklist met de klant.
De werkzaamheden die uitgevoerd mogen worden stuur ik terug naar de monteur.
Na de reparatie maken we een foto van het oude en nieuwe onderdeel. Zo heeft de klant duidelijk inzicht waarvoor hij of zij betaalt. Zodra de monteur de auto klaar heeft, geeft hij dit aan via zijn iPad. De klant wordt gebeld, dat hij of zij de auto kan ophalen. De volgende dag krijgt de klant een reparatieopdracht te zien met de werkzaamheden die wij aan de auto hebben uitgevoerd.”